קיר דמוי בטון


קיר דמוי בטון

הבטון הינו חומר גלם בסיסי בתעשיית הבנייה, ובין היתר, יכול לשמש גם לעיצוב קירות פנימיים כמו גם חיצונים. הטכנולוגיה  המודרנית מאפשרת כיום ייצור אריחי בטון בעובי של מספר מילימטרים ומסוגלת אף לחרוט אותם ולייצר שלל דוגמאות נהדרות כולל בתלת מימד. את העבודה המדויקת הזאת מבצעות מכונות חריטה ממוחשבות המסוגלות לייצר דוגמאות מגוונות ומרהיבות עין. לכן, אין פלא שארכיטקטים, מעצבי פנים ובעלי מבנים עצמם מנצלים חיפויי קיר מבטון לשדרוג מראה החללים הפנימיים השונים במבנים עליהם הם אחראים.

חיפוי קיר דמוי בטון יכול לספק מראה כפרי, חדשני, הייטקי ועוד. הכול תלוי בבחירת המרקם של הבטון, בגוונים, בחומר, וכמובן, בדוגמא אותה בוחרים. לבטון יש תכונות טובות ודומיננטיות. הוא חזק ועמיד, מיוצר על בסיס מים בלבד וללא תוספות של חומרים כימים הנחשבים למזהמים. לכן, הוא ידידותי לסביבה ואינו משחרר לחלל חומרים העלולים להיות בעייתיים למערכות הנשימה של הדיירים. הוא קל לניקוי ולתחזוקה ושומר על מראה נאה לאורך שנים. כך שההשקעה בו הינה משתלמת.

קיר דמוי בטון מתאים לחללים שונים הממוקמים במבנים פרטיים, בעסקים ובמקומות ציבוריים. בבית למשל, בוחרים קיר אחד ולרוב, זה שמולו יושבים בעלי הבית והאורחים. במרכז מבקרים, בלובי של מלון או ביחידת משרדים וכדומה הוא הקיר הדומיננטי ביותר, ולרוב, זה שנחשף לקהל הרב ביותר. כך יוצרים אפקט רב רושם המושך את העין ואת תשומת לב של המבקרים. תהליך ההזמנה  הינו מובנה. הלקוח יקבל מידע מקיף והסברים מפורטים על כל הנושא, וכן, יוצגו לפניו דוגמאות רבות מהן הוא יבחר את המועדפת ביותר. הלוחות ייוצרו במפעל, יובלו ללקוח ויותקנו במשך מספר שעות עבודה. מומלץ לקבל שירות מחברה כגון Wallscreen בעלת מוניטין בתחום. ברשותה תשתית מקצועית המותאמת לפעילותה.