קיר סלון מעוצב


כל אחד רוצה לקבל את בית החלומות, זה שמעוצב בצורה מרשימה ויוקרתית וגורמת לדיירים ולאורחים להרגיש את ההשקעה שניתנה ולשדר בעיקר יוקרה ויופי. לא פשוט כלל להגיע לעיצוב המושלם והאידיאלי, מפני שכל תחום העיצוב הוא מאוד סובייקטיבי. עם זאת, כאשר עובדים עם אנשי מקצוע איכותיים, הסיכוי לתוצאה אופטימלית עולה. הדגש של רוב הלקוחות הוא כמובן על יוקרה ויופי, אך בשילוב של פרקטיות ונוחות. כדאי להשיג את השילוב המושלם, צריך לדעת לשלב בין עיצוב פנים לבין אדריכלות ולשים דגש בעיקר על הסלון.

בסלון יש הרבה מאוד אפשרויות, אך המרכז סובב כמובן סביב הטלוויזיה. לשם הולך כל הפוקוס, ואנשים רוצים טלוויזיה גדולה ומרשימה, עם יכולות טכנולוגיות, אך זה לא הכל. כיום, ניתן להרכיב קיר מיוחד לסלון שייתן את הערך המוסף מהפן העיצובי. קיר סלון הוא למעשה סוג של מעטה זכוכית שמתלבש על הטלוויזיה, ויוצר שכבת הגנה בנוסף לפריט עיצובי מעניין ויוצא דופן. האלמנט יכול להיות מורכב מאלומיניום, ועובד באמצעות פתיחה אוטומטית בלחיצה בעזרת בוכנות הידראוליות וצירים מתאימים. כיום, כאשר נדמה שכבר ראינו הכל בתחום עיצוב הפנים והפונקציונאליות בסלון, קיר מעוצב ואוטומטי יכול לעשות את ההבדל.

התקנה מקצועית

ההתקנה של הקיר חייבת להיעשות בצורה מקצועית ומושלמת. מדובר באלמנט די גדול ומורכב שמתחבר לחשמל. חשוב לשמור על הבטיחות ולהתייעץ עם אנשי מקצוע מתאימים לפני ההתקנה. אנשי וולסקרין, להם שנים רבות של ניסיון בתחום, מבצעים את ההתקנה באמצעות מדידות והכנה מוקדמת, ושמים דגש על כל הפרטים הקטנים, עד אשר הלקוח מרוצה. בוולסקרין מביאים איתם לא רק ידע וניסיון, אלא מגוון רחב של אפשרויות מבחינת הנראות, ויכולים לעבוד עם הלקוח כדי למצוא את ההתאמה המושלמת עבורו, כדי שישיג את הסלון עליו חלם.