קיר בטון אדריכלי


קיר בטון אדריכלי

חיפוי בטון לקירות נאה עושה את ההבדל בין חלל חדר סתמי לחלל ייחודי יותר. לעיתים, די בקיר מעוצב אחד כדי להוסיף את הטאץ' הנדרש למקום. קיר בטון אדריכלי הוא מסוג הקירות המעוצבים המתאימים למצבים אלו. מדובר על קיר המבוסס על בטון איכותי המגיע בשכבה בת מספר מילימטרים. ניתן למצוא מעובי  של 6 ועד ל 12 מילימטרים. ניתן לבחור בבטון חלק, מחורר קלות, מחוספס וכדומה. יש בתלת מימד, בעיצוב עץ, שיש, אבן וכדומה ובגוונים שונים. כמובן, שגולת הכותרת הם העיצובים הנאים אותם ניתן לבחור. כך, יכול כל מעצב פנים, ארכיטקט או בעל מבנה ליצור את ההדגשים האהובים עליו בחלל הקיים וליצור לדוגמה קיר טלוויזיה מודרני דקורטיבי.

עיצוב לוחות בטון מתבצע על ידי מכונת חריטה בעלת כלי חיתוך וכלים אחרים היודעים לחרוט, לחרוץ, ולחתוך על פי שרטוטי מחשב המוטמעים לתוכנה שלו. ניתן לעצב קיר בטון אדריכלי במקומות רבים כמו: בתים פרטיים, מרכזים מסחריים, מוזיאונים, אולמות בידור ותרבות, מרכזי מבקרים ומבנים ציבוריים ועסקיים אחרים. לרוב ייבחר קיר דומיננטי וייצוגי החשוף לעיני המבקרים ודיירי המקום. העיצוב הנאה, האסתטיקה שלו, הייחוד שלו וכדומה מושכים את העין ואת תשומת הלב ויוצרים את האפקט הרצוי.

בטון הינו חומר גלם ידוע בתעשיית הבנייה וניתן להשתמש בו גם לחיפוי חיצוני קשיח ובעל מראה נאה. הוא חזק, עמיד, אינו מתקלף ואינו נשחק מרטיבות, מקרני שמש, מהרוח וכדומה. לכן, ניתן להשתמש בו גם בסביבה חיצונית. הוא מיוצר על בסיס מים ואינו מכיל חומרים כימיים המזיקים לסביבה והמסוגלים להיפלט לתוך החלל של המבנה. ניתן להזמין קיר בטון אדריכלי במגוון עיצובים וכל אחד יבחר את העיצוב הנראה לו. ההתקנה תתבצע על ידי צוות מיומן מטעם החברה במועד המוסכם ובמשך מספר שעות.