עיצוב קיר פלזמה


עיצוב קיר פלזמה

הסלון הינו החדר הייצוגי בבית וכל מבקר נחשף אליו כמעט במיידית. כמעט בכל סלון ניתן למצוא פלזמה המוצבת בקיר שמולו מניחים את מערכות הישיבה. ניתן לומר, כי, במשפחות אלו, הפלזמה  היא "מלכת הסלון" מאחר וצופים בה מדי ערב, ולעיתים, גם לאורך מרבית שעות היום. בעלי בתים רבים היו רוצים לעצב את הקיר שעליו מוצמדת הפלזמה באופן ייחודי ומרגש. עיצוב קיר פלזמה ניתן להיעשות במגוון דרכים ואחת המעניינות ביותר הוא בשילוב של חומרים שונים ידידותיים לסביבה וביניהם: זכוכית, עץ, בטון ועוד.

הרצון הוא ליצור קיר כוח דומיננטי אשר ישדרג את מראה החדר ויוסיף לו את האווירה הרצויה בהתאם לטעם האישי. ניתן לעצב בדרכים שונות, לבחור דוגמאות ייחודיות, לבחור חומרים חלקים, מחוספסים, מחוררים בעדינות ובנוסף, בגוונים שונים. למעצבי פנים, לארכיטקטים ולבעלי הבית יש גמישות רבה בבחירת העיצוב המרשים אשר יהלום את המקום ויוסיף את הטאץ' הדרוש. כך, ניתן לבחור בסגנון כפרי עם בטון חלק דמוי עץ, בסגנון טבעי עם בטון דמוי אבן או שיש וכדומה. ניתן קיר טלוויזיה מעוצב ולשלב אותו עם חומרים אחרים כמו זכוכית, עץ ועוד וליצור קיר הרמוני נהדר.

שיטת ההכנה מורכבת למדי ומתחילה בנטילת מידות של הפלזמה ומידות הקיר. כל לקוח יכול לעיין בקטלוג רחב בו ניתן למצוא מספר רב של סגנונות עיצוב מתוכם יבחר את זה המתאים לטעמו האישי. לאחר מכן, מתכננים את הקיר ובונים את כל החלקים שלו במפעל. ההרכבה מתבצעת בבית הלקוח במועד שנקבע ואורכת מספר שעות. הקיר המתקבל הינו בעל גימור מושלם בזכות ההתקנה הנקייה והייחודית. קיר טלוויזיה מודרני משדרג כל סלון והופך אותו לנעים יותר לשהייה. מומלץ לקבל שירות מחברה בעלת מוניטין בתחום אשר מספקת ייעוץ, וכן, אחריות לעבודתה.