לוחות פייבר צמנט


לוחות פייבר צמנט

אחת הדרכים לעשות חיפוי בטון לקירות המועדפות על רבים היא באמצעות אריחי בטון המעוצבים בשלל דוגמאות וצורות מרהיבות. המינוח המקצועי ללוחות אלו הינו לוחות פייבר צמנט, שלמעשה, ניתן ליצרם בדרגת עובי משתנה של מספר מילימטרים. ניתן לבחור במרקמי חומר שונים, דמוי עץ, טבעי, חלק, מחוספס, בתלת מימד ובצורות עיבוד נוספות. לוחות אלו מתאימים מאוד לסוגי מבנים שונים. ניתן לחפות בהם קירות בולטים וייצוגיים בסלון בית, במבואה של משרדים או מלון, במרכזי  מבקרים, באולמות בידור ומוסדות תרבות ועוד. קיר מעוצב כזה מושך את עיני המבקרים ולוכד את תשומת ליבם. כך, באמצעותו יוצרים את האפקט הרצוי והאווירה הייחודית אותה רוצים לשוות למקום.

הבטון הינו חומר גלם חזק ועמיד המיוצר על בסיס מים. הוא ידידותי לסביבה מאחר ואין בו חומרים כימיים. הוא מבודד מאוד ובעל עמידות לאורך זמן. הבטון הינו החומר גלם המקובל ביותר בבניה בארץ וכל חברה של אחזקת הבית תמליץ על שימוש בו. חריטת הדוגמאות עליו מתבצעת על ידי מכונת CNC בעלת כלים ואמצעי חיתוך איכותיים המסוגלים לחתוך, לחרוט, לחרוץ וכדומה. ניתן לקבל עיצוב מדויק מאוד עם גימור מושלם כולל חיתוך פינות מעולה. הבטון קל לעיבוד ונחשב לחומר זול, יחסית, ולכן, עבודה כזאת תתומחר במחירים סבירים המתאימים לכיסים רבים. בוודאי ביחס לחיפויי אבן אחרים הקיימים בשוק.

לוחות פייבר צמנט מספקים פתרון הולם ומושלם, ומשום כך, ארכיטקטים, מעצבי פנים ומתכנני מבנים אחרים מבקשים להכניסם כאלמנט עיצובי בולט. כל קיר כוח כזה ישדרג רבות כל חלל. תהליך ההזמנה פשוט. ניתן להתקשר ל- Wallscreen ולקבל מידע על החומר והלוחות. לאחר מכן, יש לבחור את העיצוב על פי הטעם האישי ועל פיו ייוצרו הלוחות. לאחר מכן, יגיעו צוותי ההתקנה למבנה של הלקוח ויסיימו את ההתקנה לשביעות רצון המזמינים. מומלץ לקבל שירות מחברה בעלת מוניטין בתחום הספציפי הנ"ל.