טיח דמוי בטון


טיח דמוי בטון

על קירות המבנה, הפנימיים והחיצוניים, נוהגים, במקרים רבים, למרוח טיח. את הטיח יש לצבוע אחר כך בצבעים מגוונים. בשנים האחרונות נכנס לשוק טיח המבוסס על  בטון אשר הינו מסיבי יותר ובעל מראה נאה. מדובר, למעשה, בציפוי דקורטיבי מינראלי דמוי בטון חשוף היכול להגיע במרקמים שונים של יציקות בטון. ניתן למצוא חלק, מחורר עדין, מושחר וכדומה. הוא יכול להגיע  ברמת גימור טבעית או צבוע בלכה. מרוסס בסילר, מרוח בווקס ועוד. הוא בעל תכונות נהדרות המייעדות אותו לחללים פנימיים אבל גם לסביבה חיצונית רטובה.

הבטון הינו חומר ידידותי לסביבה המיוצר על בסיס מים. אין בו חומרים כימיים המסוגלים לזהם את הסביבה. הוא מבודד, אינו דליק ונפיץ, עמיד בפני עובש, רטיבות, קרני שמש ועוד. הוא אינו מתקלף והקשיחות שלו הופכת אותו לעמיד לאורך שנים. תחזוקתו קלה והוא קל לניקוי.  הוא קל לעיבוד, ויחד עם זאת, חזק ומסיבי. ניתן למרוח אותו על קירות בקלות והוא נדבק אליהם היטב. ניתן לבחור גוונים ועיצובים שונים ביניהם: טיח דמוי בטון, טיח דמוי שיש, טיח דמוי אבן ועוד.

היות והוא חומר אטרקטיבי ונאה למראה מעדיפים אותו רבות על חומרי חיפוי אחרים. מעצבי פנים, ארכיטקטים ומומחים אחרים אוהבים להכניס אותו כאלמנט עיצובי בעל נוכחות, מה עוד שעלויותיו נמוכות, יחסית, לחיפויי אבן אחרים הקיימים בשוק. קיר מעוצב ומוחלק בטקסטורות אומנותיות מתאים למבנים שונים ביניהם: בתים פרטיים, מוסדות חינוך ותרבות, מרכזי מבקרים, מוזיאונים, עסקים ועוד. הוא מושך את תשומת הלב ואת עיני המבקרים במקום ועושה את הרושם הנדרש. הכול בתקציב נמוך, יחסית. תהליך ההתקנה מתחיל בהזמנה אצל החברה המבצעת ובחירת העיצוב המתאים לטעם האישי. מומלץ לקבל שירות מחברה בעלת מוניטין בתחום.

 Wallscreen מציעה מגוון סוג עבודות לחיפוי הכוללות חיפוי קירות תלת מימד ועבודות קיר טלוויזיה מעוצב בהזמנה אישית.