חיפוי קירות תלת מימד


חיפוי קירות תלת מימד

קירות פנימיים של מבנים ניתן לחפות בדרכים שונות. בעלי נכסים הרוצים לגוון את מראה החלל הפנימי בחדרים ייצוגיים או אחרים, יכולים לבחור באחת האפשרויות האטרקטיביות הקיימות שהינה: חיפוי קירות תלת מימד העשוי מבטון המעוצב באופן ייחודי או חיפוי קיר דמוי בטון דקורטיבי. חברות רבות מייצרות אריחי בטון תלת מימד בעובי של מספר מילימטרים אותם מתקינים על קירות פנימיים בחללים ובחדרים אשר נבחרים לכך. הרצון הוא ליצור לפחות קיר תלת מימד אחד דקורטיבי אשר מושך אליו את מבט הנוכחים, משדרג את מראה החדר ויוצר אווירה מיוחדת.

חיפוי קירות פנים תלת מימד מגיע במגוון דוגמאות אותן יוצרות מכונות חריטה ממוחשבות אשר יודעות לחתוך, לחרוץ ולחרוט את העיצוב הנבחר בצורה חכמה ומדויקת. ניתן לבחור בבטון ממרקמים ובגוונים שונים, והמבחר הענק פותח פתח לאפשרויות עיצוב רבות אותן מנצלים ארכיטקטים, מעצבי פנים ובעלי מקצוע אחרים המתמחים בתחום. חיפוי תלת מימד לסלון ייצור קיר כוח וישנה מאוד את המראה שלו, אבל הוא מתאים גם לאולמות קבלת פנים, אולמות ייצור, אולמות אירועים, מרכזי מבקרים, אולמות תצוגה במוזיאונים ובמקומות ציבוריים ופרטיים אחרים ועוד.

לבטון כחומר גלם יש יתרונות רבים. הוא חזק ועמיד לאורך זמן, מיוצר על בסיס מים וללא תוספים מזהמים, ומשום כך, ידידותי מאוד לסביבה. הוא אינו פולט חומרים מזיקים לחלל המבנה בו הוא קיים. הוא בעל מראה אטרקטיבי וטבעי. קל לעבד אותו וניתן להתקינו על משטחים שונים. כמו כן, עמיד למים ולחומרים כימיים שונים ובנוסף, קל לניקוי ולתחזוקה. מומלץ להזמין חיפוי קירות תלת מימד אצל ספקים בעלי מוניטין המתמחים בתחום. התהליך ב- Wallscreen נעשה בשלבים עוקבים ומתחיל כאשר הלקוח בוחר את הקיר הרצוי לו. הוא מיוצר במפעל ומובא להתקנה אצל הלקוח על פי לוח זמנים שנקבע מראש.