חיפוי לוחות בטון אדריכלי


חיפוי לוחות בטון אדריכלי

כל בעל מבנה או מעצב פנים המספק לו שירות רוצים לחפות את החללים הפנימיים הייצוגיים במבנה בחיפוי ייחודי ונאה. בנוסף, הם היו מעדיפים חיפוי עמיד, קשיח, עם דוגמאות לבחירה, וכמובן, במחירים סבירים. חיפוי לוחות בטון אדריכלי עונים על כל ההגדרות הללו ויותר. הבטון המשמש רבות בתעשיית הבנייה בשימושים שונים, מוכר לאחרונה גם כאלמנט עיצובי בזכות תכונותיו, ובעיקר, בגלל הטכנולוגיה המודרנית המסוגלת לייצרו ולעצבו בקלות, יחסית. קירות מעוצבים כאלו ניתן למצוא בבתים פרטיים כדי ליצור לדוגמה קיר טלוויזיה מעוצב כמו גם במוסדות תרבות ובידור, במשרדי ומפעלי חברות עסקיות, במרכזי מבקרים ובמקומות נוספים.

לוח בטון מיוצר בדרגות עובי שונות הנמדדות במילימטרים בודדים. מכונות CNC משוכללות בעלות אמצעי חיתוך מותאמים יכולות לחרוט, לחרוץ ולחתוך את החומר בקלות על פי שרטוטים המוזנים באמצעות תוכנת מחשב. כך מתקבל עיצוב מדויק ובעל גימור מושלם. ניתן לבחור בסוגי בטון שונים: חלק, מחוספס, מחורר בעדינות וכדומה. ניתן לבחור בגוונים שונים, בגימור דמוי עץ, שיש, אבן ועוד, ובכך, לשוות לחלל החדר את הרושם הנדרש: כפרי, טבעי ועוד.

לבטון יש תכונות נהדרות. הוא מיוצר על בסיס מים וללא חומרים כימיים המסוגלים לזהם את האוויר והסביבה. הוא מבודד, חזק ועמיד לרטיבות, קרני שמש ועוד. לכן. מחזיק זמן לאורך זמן ללא בלאי או שחיקה במראהו. הינו קל לניקוי, לטיפול ולתחזוקה. תהליך ההזמנה ב- Wallscreen אינו מורכב מדי. ראשית, יכול כל לקוח לקבל שפע של הסברים מפורטים על הלוחות, החומרים מהם הם עשויים ותכונותיהם, וכמובן, על אופן ההתקנה. הוא יקבל לעיון קטלוג דוגמאות ויקבל החלטה על הדוגמא האחת או יותר המתאימה לטעמו האישי. לאחר הייצור יגיע צוות מתקינים לאתר הלקוח ושם תתבצע ההתקנה במשך מספר שעות. מומלץ לקבל שירות מחברה בעלת מוניטין מוכח  בתחום.