עיצוב קיר טלוויזיה מעץ


החשיבה הרווחת היא שעיצוב פנים בנוי מטעם טוב ותו לא, אך ההפך הוא הנכון, עיצוב פנים מודרני כולל בתוכו המון אלמנטים שצריכים להשתלב ולהסתיים בפרויקטים מוצלחים, והוא צריך להיות גם פונקציונאלי ושימושי, כך שהאתגר הוא גדול. השימוש בחומרים הוא גם כן מאוד נרחב כיום, ויש גם את סטייל הווינטג', אליו אנשים מתחברים. אחד המרכיבים הבולטים של וינטג' הוא ללא ספק העץ. עץ הוא חומר שמעניק הרגשה חמה וביתית מאוד, במקביל לקצת טעימה מהעבר. יש הרבה מאוד סוגים וצבעים של עץ, כך שהאפשרויות הן בהחלט קיימות, כולל כאלו שלא היו קיימות בעבר.

בעבר היופי הגיע על חשבון פרקטיות, זה השתנה, וחשוב לקבל חלל שנוח להסתובב ולתפעל אותו. כל דבר שחורג מהאמונות הללו, פשוט לא נכנס לקטגוריה של עיצוב פנים מודרני. השימוש בעץ מבחינה פונקציונאלית יכול להגיע מכיוונים רבים. כיום, יש הרבה אנשים שמשלבים עץ בסלון בכל מיני צורות, כולל בעיצוב קיר ייעודי שמשתלב עם הטלוויזיה. קיר טלוויזיה מעוצב מעץ הוא מאוד מיוחד, שכן הטלוויזיה נטמעת בתוך קיר וינטג', אך עדיין עושה את עבודתה המודרנית. יש פה שילוב מעניין שבא לידי ביטוי באזור המרכזי ביותר בבית.

לחבר את הפאזל

עבודה עם עץ היא מורכבת ומעט שונה, שכן מדובר בחומר שמגיב אחרת מגבס או מטיח. חשוב לעבוד עם מקצוענים ואנשים שמכירים את העבודה, כמו אלו של חברת וולסקרין. בוולסקרין מכירים את כל האתגרים הקשורים לעיצוב קירות והטמעת טלוויזיות, ויודעים לעבוד עם מגוון סוגי עץ ולהצליח לחבר את כל חלקי הפאזל ביחד. קיר עץ בסלון יכול להפוך לסוג של קיר כוח, אשר מסובב את כל המבטים ומייצר משהו שהוא באמת שונה ויוצא דופן, וכזה שמוביל טרנדים חדשים.