עיצוב מסכי טלוויזיה זכוכית


תחום עיצוב הפנים השתנה בצורה משמעותית מאוד בשני העשורים האחרונים. אם בעבר המעצב היה צריך לחשוב רק על יופי החדר ובחירת רהיטים יפים ומתאימים ללקוח, כיום הוא צריך לקחת בחשבון הרבה יותר אלמנטים. עיצוב פנים מודרני הוא תחום שכולל הרבה מאוד פרמטרים ורבדים ועל המעצב מוטלת עבודה לא פשוטה כדי לרצות את הלקוח בהרבה מאוד מובנים. עבודתו של המעצב מתחילה קודם כל בקביעת קו עיצובי המתאים לו ולחזונו וכמובן להתחשב ברהיטים הדומיננטיים ביותר. במרבית הבתים, יש כמות גדולה של טלוויזיות, לפחות אחת בכל חדר שינה, ולעיתים עוד כמה במטבח ואפילו בשירותים. בעיצוב פנים מודרני מקבלים את המצב הנתון, ואף מאמצים אותו.

הטלוויזיות לא קיבלו מספיק יחס בעבר מבחינה עיצובית. היו מניחים אותן על מזנונים, או במקרה הטוב יותר, תולים אותן על הקיר. עם זאת, כיום יש הרבה יותר אפשרויות אשר משדרגות את הנראות שלהן והופכות אותן לחלק משמעותי ונעים יותר לעין בחדר. אחת האופציות הפופולאריות יותר כיום היא עיצוב מסכי טלוויזיה זכוכית אשר יתנו לטלוויזיה טוויסט מעניין, וכזה שגם שומר על הטלוויזיה ומגן עליה. המסכים הללו מתלבשים סביב הטלוויזיה והופכים אותה לסוג של תמונה ובנוסף, ניתן להפעיל אותם בצורה אוטומטית, עם בוכנות הידראוליות וצירים מתאימים.

ידע וניסיון

ההגדרה של עיצוב פנים מודרני היא שהוא להיות גם פונקציונאלי ושימושי לצד יפה, ולכן על אנשי המקצוע להכיל את כל האלמנטים הללו ולכלול אותם בעבודתו. התקנה של מסכים כאלו היא מורכבת ולכן צריך לעבוד עם אנשי מקצוע ייעודיים. בחברת וולסקרין מגיעים עם הרבה מאוד ידע וניסיון, ויודעים להתאים ללקוח את המסך שהוא אוהב ורוצה. יש הרבה מאוד אפשרויות מבחינה עיצובית, אם כי על הצד המעשי אמונים אנשי וולסקרין, שדואגים לחיבור בטוח ונכון.